Optikern imorn!

Hej hej,
Provet gick bra, skrev 2 sidor, VG borde jag ju få på't iaf :) Sen fick jag höra att vi inte har någon svenska, så det innebar 3 timmars hål, så jag åkte hem till Älvsjö istället =) Här bokade vi tid till optikern, så imorgon kl 09:30 i Jakan fick jag en tid, bra bra =) Mediaprovet får jag göra på kompletteringsveckorna sen istället ;P Käkat har jag precis gjort också, Kyckling alá Carro ;) Gottgott. Väntar på att farfar ska dyka upp så jag får säga hej till honom, sen ska jag iväg till stan med Alex och sen sover hon hos mig =) Får dock inte med mig Dharma hem :'( Pappa tyckte hon ska stanna hemma eftersom att Rickard ändå jobbar borta i veckan så får hon bara vara hemma under dagarna. Men imorn kommer vara en kort dag, om jag ens åker till skolan alls? Sen på torsdag och fredag så är det korta dagar.. men men, pappa vill väl slippa en galen Lotta antar jag :P Men nu ska jag upp i musikrummet och sjunga ^^ Ni vet väl förresten att den 5/5 är det Idolauditions..? Att gå, eller inte gå. Det är frågan!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Hörnet

Gå! (inte för att jag gillar Idol, men om det hjälper dig att lyckats, så varför inte ;)

2010-04-27 @ 12:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0