Woho :D

Tjenare :D
Har ni kikat ut genom fönstet idag?? Det hoppas jag verkligen, för det är jättefint väder :D :D :D
Rickard var uppe tidigt imorse och matade djuren och tog Dharma på en långpromenad :) Själv låg jag kvar och sov, när han kom hem och var kall så kröp han ner bredvid mig xP Haha, tydligen sov jag med ena ögat öppet inatt :O Fan va äckligt :S Haha, stört asså :P Drömde helt sjuukt mkt inatt också!

227 541 var ett gravnummer som jag letade efter hela natten. När jag hittat det så började skogen runtom att brinna, men det fanns ett gigantiskt skepp som alla hoppade på och så flydde vi! Sen var hela min familj + Rickard på något nöjesfält. Rickard hade sin enhjuling med sig och så var det värsta enhjulingshowen där, då hoppade Rickard in och han kunde allt, fast han gjorde det sjukt mkt bättre så han vann värsta priset. Sen var jag med i någon snowboardtävling. Men jag tappade mina nycklar när jag åkte! Så jag skulle gå tillbaka och hämta dem, men ingen fick se mig, för man fick inte gå på banan! Snön var dessutom asdjup och det var jättejobbigt, hittade aldrig mina nycklar :( Någon fick nämligen syn på mig och jag hoppade över ett staket och var då utanför nöjesparken och mamma hade alla biljetter så jag fick smita in där igen.

Sen var jag plötsligt hemma i Älvsjö, i parken. Så när jag kom till Mimmis hus så mötte jag Madde och en tjej som gick i min första 8, Sara. Madde var askaxig och typ hatade mig för att jag flyttat. Sara var skitkaxig som alltid och tillslut pallade jag inte med henne så jag slog till henne. Hon kunde värsta karaten men jag var asgrym och spöade ner henne ändå :D Sen blev tillslut Madde på min sida ändå och hjälpte mig ^^

Sen var jag plötsligt i Herrängen, skolan jag gick i när jag var liten, med hela mig nuvarandre klass! Vi skulle ha lektioner där hela dagen med mina allra första lärare som var bäst, Ingeborg! Ååh, jag var så glad över att få träffa henne igen :D Men tydligen kände hon alla i min klass på ett eller annat sätt :S Men sen drog Ellinor, Bea, Julia, Anton och Fabian för att filma, så det var bara jag och Stephie + resten av klassen kvar. Plöstligt blev Stephie asdryg mot Ingeborg, hon kallade henne massa fula saker och sånt :S Sen var det stora sedelbuntar som låg här och var, då tog Stephanie en sång och kastade i luften och drog därifrån. Jag sa till Ingeborg att Stephie inte alls är sån, hon brukar vara jättesnäll! Då sa hon att hon inte heller visste vad som hänt, förrut brukade Stephies mamma bjuda hem henne på middag någon gång i månaden, nu hade hon inte gjort det på över ett år! Sen iaf så försvann hela klassen och det var bara vi två kvar + en låda med massa marsvin, både vuxna och ungar, i! Och jag blev lite halvt förtvivlad, vad skulle vi göra med dom? Ställa i källaren sa Ingeborg, men jag sa att ne, ska de dö ska de dö snabbt! Då föreslog Ingeborg att hon kunde ta med de hem till sig. Men jag kunde ju inte veta om hon kanske var med i en olycka och då skulle de dö långsamt och smärtsamt ändå, så hon sa att hon skulle ringa mig när hon kom hem.

Sen ändrades allt och jag och Rickard var i en klädbutik där även Sara och någon annan var. De var asdryga, som vanligt, och sa att jag inte förtjänar att bli kallad tjej för jag inte sminkar mig, klär mig kvinnligt och sånna saker. Då sa jag att jag inte behöver använda smink, för jag är snyggare än vad de är ändå! Då blev de aslack och drog därifrån. Då blev jag sugen på att handla klänningar så jag drog till den avdelningen där dem då såklart var, då började dem skrika åt mig och sa att jag inte får handla klänningar, för jag är inte kvinnlig nog för det, jag måste börja sminka mig först! Det sket jag i och handlade klänningar ändå :P


Sen vaknade jag! Drömde som sagt helt galet mkt :P Men iaf, när vi väl vaknat gick vi upp och käkade frukost, havregrynsgröt med banan och mjölk, gott gott ^^ Sen städade vi hela lägenheten så den är fin nu =) Nu ska vi iväg och handla tror jag, så vi hörs sen ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0