Kissemiss <3

Hej hej =)
Har spelat Guitar Hero ett tag nu, jag är grym, kör på expert ;) Sjukt kul är det iaf :D Men nu sitter jag mest och väntar och längtar efter att Rickard ska komma hem.. han är i garaget och meckar, så jag har inte träffat honom sen kl halv 6 imorse typ :( Inte lätt asså :P Har iaf en kelig katt i knät =) appropå katter, fick den här anonyma kommentaren idag!

Anonym om Oh no!:
Länge sedan man hörde ngt om Zingo(?)

Ja, kanske va ett tag sen, men det är för att jag inte är hemma så mkt. Men när man väl är hemma så är han helgalen ^^ Han hoppar upp och ner, springer fram och tillbaka, attackerar Sigge, äter upp all mat i matskålen på ca ½ sekund ;) Fortfarande min lilla buse med andra ord :D Fast han är ganska stor nu då... :P



Så nu är ni lite uppdaterade om honom också ^^ Men nu ska jag väl lägga mig och fördröja tiden med att läsa.. tycker han får ta och komma hem snart, klockan är ju nästan 10! :(
Puss å kram <3

/C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0