Bilbana!



Se så kul man kan ha :D Tog dock ett ganska bra tag innan vi kunde ha så kul eftersom att bilbanan bara legat i flera år, så vi satte ihop den, kom fram till att den inte funkade, tog isär det och slipade bort all oxid och sen satt ihop den igen och då funkade den lite bättre, men man var tvungen att köra banan ganska många gånger innan den gick bra! Sen iaf så har vi även varit på IKEA där vi köpte en ungsform i glas och en knivslipare, donken har vi käkat på också, sen var vi på Rickards jobb en snabbis och till sist var vi och handlade lite. Nu är vi hemma iaf! men om ca en timme är det dags att åka igen, Rickard ska ju upp till Norrland igen.. :( Men det är bara 2 veckor kvar, skönt det iaf!

Imorgon är jag ledig från skolan, grymt skönt! Då ska jag plugga hela dagen faktiskt, ne, inte hela, men en stor del av dagen iaf! Sen ska jag släpa med mig pappa till sjukan, jag måste kolla upp min fot, den har börjat göra grymt ont :/
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0