Skolmassaker?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6452665.ab

När jag kom till skolan idag fick jag höra att någon hade bombhotat skolan. Var poliser och så där, men det visade sig att det var någon kille som hade gett ut sina inloggningsuppgifter till fronter till någon kompis som går på värmdö gymn. (fiendeskolan) för att han skulle kolla hans schema som han själv inte kom in på, då hade han tydligen skrivit värsta hotet där på fronter, i kompisens namn då, som sen folk sett, vissa hade tom gått hem från skolan pga det. Båda killarna hade iaf förhörts sen hade det tydligen beslutadats om husrannsakan hos båda killarna.



Men förrutom det så har det inte hänt något märkvärdigt idag! ;D Vi är iaf klara med vår dokumentär, hallelujah, den blev typ 25 min :P (den skulle bli runt 10 xD) men det blir väl bra ;) Dem ringde från ungdomsmottagningen också, dem var tvugna att boka om, så nästa onsdag blir det istället! Juste, jag har ju G i matte b också!! :D :D :D Så jävla nice ^^ Gick lite halvbra på provet, men han hjälpte oss rätt mkt, sen gick vi igenom provet tillsammans, så det är sjukt skönt! :D Gick iaf ifrån skolan kl 6! Läskigt sent asså xP Är iaf hos Rickard nu, har matat pipan och hon hoppade precis upp i mitt knä och vill kela, så jag ska ägna lite uppmärksamhet åt henne nu och sen åka hem :)
Puss å kram <3

/C


Kommentarer
Postat av: Hörnet

Grattis :D



Kram <3

2010-01-19 @ 21:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0