Flumm på COOP!

Hej hej =)
Vi var förbi Rickards morfar ett tag och pratade med honom och hängde upp nya gardiner :) Sen åkte vi till donken där jag fick en glass med topping, gott gott :D Sen vidare till Adde, var där en kortis sen drog vi till Coop för att köpa svarta sopsäckar, och det blev en hel del flum där kan jag lova :P Jag gick runt och dreglade efter allt godis, Rickard höll i mig och jag drog honom, ramlade ihop på golvet en gång också, gick och skrek "GOODIIIIS!" ett antal gånger, undrar va fan folk trodde om mig asså (A) Direkt från psyket ;) Sen iaf så åkte vi hem till Adde igen och där fick vi typ en hel skåpshylla full med donkenglas :P Adde ska ju flytta så han slänger/ger bort saker han inte vill ha, så dem tog vi ^^ Men nu är vi hemma igen och ska sova :) Mina röda/lila byxor har förresten sett dagens ljus för sista gången, dem är heltrasiga nu :(

Dessa byxor asså, RIP!


Men ne, nu ska jag kolla hur/när jag ska åka imorgon (ska ju till sjukan, ska vara där kl 9! Förresten, om det är nån i klassen som läser det här, kan ni hälsa Roland/Jörgen att jag är på sjukhuset och inte skolkar?? :)) Sen är det den ljuva sängen som gäller :) Juste, imorgon ska jag nog förbi i Älvsjö en snabbis också, ska sno med mig hörselskydd! Ska på konsert både på fredag (Dark funeral) och lördag (Vader), så det är ett måste om jag inte vill bli döv! Sen ska jag till Jakan och dela ut CVn också ;) Rickard kopierade upp 15 ex idag, så det ska nog räcka ;)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Jenny

Annars tyckte jag mig se en burk med typ 98402809384098409 öronproppar hemma hos Rickard sist? :O

2010-03-16 @ 20:15:02
URL: http://barajennyingenannan.blogg.se/
Postat av: Mickis

Kan inte du börja med dagens outfit? Skulle vara jättekul :)

2010-03-17 @ 13:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0