Hemligt hemligt ;)

Heeej :D
Dålig uppdatering idag, jag veet! Men vi har haft fullt upp :D Vi är så jävla dåliga, för nästan varenda fredag så säger vi "nu ska vi ha en chillhelg och inte göra någonting! Tror ni vi klarar det? Ne ;P

Iallafall! Idag vid 11-tiden så åkte vi iväg och gjorde något hemligt typ en timme härifrån ;) Sen åkte vi till Rickards päron och käkade och snackade om det hemliga, höhöh ;) Efter det så åkte vi och köpte kakel och tapeter till vårat hus hemma hos Rickards päron. (De har ett hus som de har byggt själva som är vårat och Challes och Nickes ;P) Sen åkte vi till Adde som nu har flyttat in i sitt hus i Åkersberga, så Rickards päron fick se hur det ser ut också. Så vi var där ett tag, men både Adde och vi behövde handla så vi drog till Willys och handlade och sen åkte vi hem =) Väl hemma så tog jag en dusch för jag var iskall! Mina skor blev blöta där på morgonen när vi gjorde det hemliga, så jag gick omkring med blöta skor och kalla fötter hela dagen, så det var skönt att ta en varm dusch! Sen gjorde jag och Rickard upp en deal. Jag fixar maten medans han cyklar med Dharma så tar han disken efteråt. Så medans han motionerade sig själv och Dharma så ringde jag Alexandra och pratade med henne sammtidigt som jag gjorde mat. Kyckling med nån stark sås och ris =) Sen så kom Rickard hem, då käkade vi och nu sitter vi här halvt utslagna båda två :) Vi tänkte titta på Avatar ikväll.. får se om vi orkar, den är ju så lång! Kanske ska se New Moon istället? Den är ju inte lika lång...

Imorgon iaf så ska vi iväg till det hemliga stället igen! Då ska Rickards päron med och kanske Adde också tror jag? Får se hur det går, spännande spännande ;) Men nu ska vi väl se nån film.
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0