Remember me

fte
'Två unga älskandes nyfunna kärlek är hotat när de samtidigt försöker hantera sina respektive familjers tragedier. I huvudrollen ser vi Robert Pattinson från biosuccéerna ”Twilight” och ”New Moon”.

Denna film ska jag ock Alexandra se ikväll, hoppas den är bra :D

Hade iaf psykologiprov idag.. det gick väl.. sådär! Skrev på som fan, men vetifan om jag får ett MVG asså :/ Åkte iaf hem till föräldrarna efteråt, träffade på Mimmi och Alex i korsningen, det var trevligt =) Åkte hem hit eftersom att jag som sagt ska på bio ikväll och det är på Heron vi ska se ^^ Alex ska komma hit och sen så åker vi =) Känns förresten lite konstigt att mitt rum inte är mitt rum längre :P  Man har lixom inte någon riktig plats att vara på som är ens egen! Sitter och skriver på pappas minilaptop nu :P Men ska käka något nu, vi höres!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0