10 timmars köande, för ingenting.

Kom ju dit vid typ halv 3, fick en ganska bra plats. Var uppe hela natten förutom en timme då jag halvsov lite. Sprang runt mellan 5-8 och var kissnödiga för då fanns inte toaletter, men vi hittade en tillslut! Folk trängde sig som faan, det var varmt, svettigt, nervöst. Vi kom tillslut in, där var det mer väntan. Tillslut var det äntligen min tur. Jag gick in, var två snubbar som satt där, ena såg asstöddig ut, satt med armarna i kors. Men vi pratade lite, sen sjöng jag. Jag glömde bort lite text en gång, men annars tyckte jag att det gick bra, det verkade den snälla gubben tycka också då han diggade med, men snubben som satt med armarna i kors satte upp händarna och sa "stop stop stop (när jag hade en rad kvar att sjunga) tyvärr Carro, men vi kommer inte skicka vidare dig till nästa jurry, men tack för att du sökte in!" "Skit it då" sa jag och drog därifrån med tårar som ville fram. Ni anar inte vad det skadade ens ego, på honom lät det som om jag sög som fan. Men det kan det iofs inte ha gjort, för då hade han skickat mig vidare för att förnedra mig.




Jaja, whatever, jag och Madde drog och käkade donken och sen skiljdes vi åt. Nu är jag hemma, trött som fan! Har halvsovit 2 timmar på 33 timmar! Känns ju bra :p Men Rickard håller på att baka bullar, så duktig är han :) Han ska ju jobba inatt så han ska dra vid halv 6, då ska jag ta ut linserna och ta lite välbehövlig sömn!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Charlotte

VAH!? Men du E bra på att sjunga!

2010-05-08 @ 16:54:05
URL: http://chawer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0