Blir till att vara med mormor imorgon! =)

Hej hej =)
Var ute och sprang i 30 min *stolt* När jag kom in var jag helt slut ;) Så jag tog en dusch och la mig sen och läste, mormor ringde mig också, mamma har ringt och skvallrat om att jag inte har något att göra i typ tre veckor, så mormor föreslog att jag kunde följa med henne imorgon, så det ska jag göra, Dharma hänger med också ^^ Sen blir det middag där och så sover jag nog över, trevligt trevligt =) Så mormor lär ringa mig vid 9-10 imorgon, så jag ska ta och stänga av datorn strax och sova! Har iaf pratat lite med Rickard också, fräst åt Zingo har jag gjort också när han trodde att han kunde gå till Rickard fina blomlåda med kaktusar i och använda som kattlåda, haha xD Men ska ta Dharma på en pinkis nu och sen äta något och sen sova ^^
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0