Borta bra, men hemma bäst!

Hej hej, nu är vi hemma igen, skönt! Var skönt att komma ut lite till landet, dock fick jag D-A-M-P på Lotta ett antal gånger. För det första så klänger hon på min pojkvän hela tiden, hon lät som en svartsjuk flickvän när Rickard kom tillbaka efter att ha varit ute och inte svarade henne när hon ropade "Var var du? Hörde du inte när jag ropade!? Varför svarade du inteee???" typ. För det andra så låter hon så jävla mkt hela tiden, hon kan verklige inte vara tyst.

Igår iaf så badade vi bastu! Det var sjukt skönt :) Varmt och svettigt, när det blev för varmt så gick vi ut och la oss helt näck på gräset och kollade på moln ^^ Kul om grannarna kollat ut då xD Men aa.. annars har det väl  inte hänt så mkt. Vi var hemma vid 4, då packade vi våra saker till vår bil, åkte förbi Alex och lämnade hennes transportbur som jag haft i över ett år :P Sen hem och käka och nu sitter jag här =) Men nu ska jag bjuda på massa bilder, BILDBOMB!

Lekte med lego gjorde vi första dagen :)



Zingo :)


Så bor vi ^^



Vedhuggningsdagen =)


Ingbokällan och Östa :)


Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0