CHECK!

Tillståndslapp √
Leg. √
Mobil √
Mobilladdare √
Varma kläder √
Filt √
Termobrallor √
Varm Eltel-jacka √
Vatten √
Mat √
Matpengar √
Godis √
Kortlek √
Bok √
iPod √
iPodladdare √
Rubiks kub √
Mig sjäv, min röst och mitt glada humör √
CHECK FÖR FAN!

Nu jävlar, nu håller jag på att tagga till asså! Går hemifrån om 20 min! Möter Madde i centralen så går vi och ställer oss i kön! TAGGAD!!!! Skulle visserligen inte banga på att ta av mig linserna och lägga mig bredvid Rickard och sova för det ser jävligt skönt ut.. men vafan, JAG SKA SÖKA TILL IDOL!!! Äntligen :D :D Fan va länge jag har velat det, men nu jävlar, nu gör jag det! Sen var Rickard så gullig och sa till mig "Carro. Vad än den där jurryn säger till dig, så är det bra på att sjunga, glöm inte det!" :) <3 Puttefnutt <3 <3 Aaah, taggad för fan! TAGGAD TAGGAD TAGGAD!!!! *andas* ok, måste smörja in händerna känner jag.. undrar om det är något jag har glömt?? Bäst att göra en dubbelcheck!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0