DET KLIAR!

Hejsan hoppsan =)
Idag i skolan så hjälpte jag tjejerna lite med deras dans! Sen snackade jag med Gunnar, så prao hos Rickard som teletekniker blir det :D Efter skolan så åkte jag till stan och träffade Jenny och Jocke, vi åkte och köpte medel, jag köpte blekning + lila hårfärg, Jenny köpte brun hårfärg och Jocke köpte svart/blå ;) Så nu är vi hemma hos mig och färgar! Är Jockes tur nu, jag är mitt uppe i min blekning, kliar som fan i hårbotten kan jag lova! Men iaf, sen ska Madde komma hit också :D Sen ska tydligen Bill komma också, så det blir fullt här i vår etta! ;) Kommer iaf bilder sen!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Stephanie

hahahha sluta skriva Bill, jag fick feta lyckoruset när du skrev det där xD

2010-05-03 @ 19:59:32
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0