Ett halvår med Rickard! :D <3

Hej hej =)
Kom nyss hem igen. Skolan var seg, först nationella, sen inställd engelska, lunch och sista psykologi. Dagen bestod asså av en massa väntan :P Men hem kom jag tillslut, och nu ska jag inte se skolan på 3 veckor, hallelujah! :D När jag kom hem så tog jag Dharma på en promenad, la lite godis i fick och gick till hundgården som var tom! Så jag stälde mig och övade lite med henne, körde inkallning, de trix hon kan, slalom och lite sånt, sen kom det en tant med en fransk bulldog och tittade och berömde oss, sen frågade hon om hon fick komma in och det fick hon såklart, dock var hennes hund, Petter, lite väl på Dharma men hon är ju så duktig på att säga ifrån ;) Sen kom det en tredje som hade en rottis/flatcoatedblandning, jättefin =) Men det är jättekul med en hundgård tycker jag, eftersom att det är koppeltvång överallt annars så är det kul att kunna släppa henne lös och träna lite, sen träffar man ju folk där också =)

Nu sitter jag och väntar på att Rickard ska komma hem. Han skulle strax åka sa han när vi pratade nyss =) Så jag ska snart sätta på kaffe så han har det när han kommer hem ^^ Idag firar vi ju som sagt ett halvår, och det här han fan varit de bästa sex månaderna i mitt liv, utan tvekan! :) Har aldrig mått så bra som jag gör nu när jag är med honom och allt känns bara så rätt på alla sätt :) Om någon skullle frågat mig innan jag träffade Rickard om jag var lycklig skulle jag säkert svara ja, men inte riktigt mena det. Nu om nån skulle fråga så skulle jag svara ja och verkligen mena det, utan att tveka det minsta. Rickard är det bästa som har hänt mig och jag är så sjukt glad över att jag har honom <3 Och så vitt jag vet så känner han likadant för mig :) Så nu ska jag gå och sätta på kaffe åt min älskling, sen får vi se vad vi ska göra ikväll =) Han jobbar ju i helgen så han ska väl inte vara uppe så vansinnigt sent. Själv är det på tal om att vi (jag, Alex och Madde) ska börja köa till Idol kl 2 inatt.. men vi får se hur det blir.. ;P

Min, bara min :) <3


Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ett stort grattis!

Vi firade 5 och ett halvt år i mådags =)

Hälsa Rickard så gott från mig.

Jag kommer föresten jobba på Åhléns i sommar så då kan vi fika igen och göra något roligt efter jobbet?;)

Stor kramar!

2010-05-08 @ 15:53:03
URL: http://charlottejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0