Kårspex

Tjolahoppsan!
Kårspexet igår var grymt kul xD Fan va jag garvade :D Seriöst, jävlar va de måste ha tränat länge! Typ massa låtar för varje nummer, för om publiken börjar klappa händerna å skrika "omstart" så ska de gör det ett till nummer, helt galet! Sen kunde man skrika andra saker som prata baklänges, på tyska och såna saker, grymt kul asså ^^ Höll på från 7 till halv 11, så jag kom ju hem fett sent. Men det var klart värt det ^^

Idag missar jag psykologin, bajs! Men jag måste lämna in mina glasögon idag och de öppnar inte förrän halv 10. Så sen efter skolan ska jag till Älvsjö och tigga pengar (till glasögonen asså ;P) och förhoppningsvis äntligen få med mig Dharma tillbaka :D Men nu ska jag gå och käka och sen sätta på mig linser!
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0