Stoppade av polisen, två gånger!

Igår var en lite.. sjuk men kul kväll :P Vi började hos Adde som var full redan när vi kom :P Han stog i sina rosa kallingar när vi kom lixom xP Men kort efter så drog vi och hämtade Mimmi, mellanlandade lite på donken, skulle sen träffa någon kompis på ett ställe så Rickard rejsade lite. När vi stog och väntade så slängde fulla Adde ut en glasflaska som gick sönder på asfalten, då kom det fram en snubbe som var polis! Inte i tjänst men ändå, dock var han kriminalare, inte traffikpolis, men han sa att han kan skriva rapport också. Sen meddelade han att han låg bakom oss i tunneln där Rickard rejsade, oooups, och gav hRickard en skarp blick. Sen sa han till Adde att plocka upp glaset och lägga det på gräset så folk slipper få punka, men Adde trodde han sa att han skulle plocka upp glaset och lägga sig på gräset, haha så han låg där på gräset, ansiktet neråt, glasbitarna i hand, och bara låg där, vi andra undrade va fan han höll på med, haha xD men iaf, snubben lämnade oss sen :P

Vi åkte vidare till någon brasa då efter en till mellanlandning på donken. Där vid brasan blev vi också stoppade av polisen pga Adde, de sa att han inte borde dricka mer för då kan det sluta illa, men eftersom att han var i sällskap av så många så bad de oss att hålla koll på oss, en tjej under varje arm kunde han ju kanske få ha ;P Så jag var under ena armen och sen dansade jag och Adde och han klämde mig på rumpan ett antal gången, haha :P

Sen hämtade vi upp en annan Rickard och åkte sen hem till Adde för att supa vidare. Dock så hade jag nyktrat till då, efter mina 6 cider, 2 öl och 2 bacardi som det till sist slutade på, och var inte sugen på mer så jag la mig i Addes extremt sköna säng och chillade, sen kom Rickard och sen kom Alex! Kan lova att Rickard såg nöjd ut när han låg där med en tjej under varje arm :P Men sen ville de andra till donken igen och Rickard var ju vår chaufför så han var tvungen att slita sig, så när de skulle gå sa Adde "Men Carro och Alex då?" (han var fett kåt på Alex ;)) så sa Rickard att vi skulle stanna, då sa Adde "Men då måste jag också stanna... och hålla koll på huset lixom!" hahaha, så sprang han till sängen med Rickard tätt efter sig för att se att han inte gjorde någon som Rickard inte gick med på xD

När de kom tillbaka så var klockan 2, så det var verkligen dags för oss att åka! Så när vi äntligen kom hem så gick vi och la oss allesammans. Alla tre i Rickards lilla säng :P Är dock ganska sur/besviken på Rickard. För jag trodde han skulle ta mer "ansvar", eller vad man ska kalla det, än vad han gjorde. Men men, jag får väl skylla mig själv på ett sätt. Jag gav ju honom tilllåtelse, men som sagt, trodde väl att han skulle ta mer ansvar ändå.

Idag vaknade vi kl halv 10. Då hade Alex redan dragit för hon hade ju en hund här som ville ut och den och Zingo vet jag inte om de gick så bra överrens :P Men när jag vaknade så gick jag på toa och tog sen en skön dusch och sen satte jag mig här. Väntar på att Rickard ska vakna/gå upp så jag får skälla ut honom lite. Sen ska vi iväg till Adde igen och sen iväg till Mimmi där Rickard ska tatuera sig, Adde ska hålla honom i handen och jag och Mimmi ska ut och rida ^^ Blir nog en skoj dag :D hoppas det blir lite fint väder bara :)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0