Bi

Shululu
Ni som har läst min blogg ett tag kommer antagligen ihåg mitt confession inlägg, då skrev jag det här:

"Eller kanske bisexuell? Vet faktiskt inte om jag gillar killar på det sättet :S Vet ju en del som jag tycker e söta.. men.. mer än så? Vetifan, men det lär jag väl komma på förr eller senare :P"

Å nu har jag kommit på det, jag är bi ;) För eg. är det inte könet som har någon betydelse, det är mer personligheten som spelar roll =)

Va väl eg. bara det jag skulle säga ;) Ska typ ta å sova snart, e lite trött ^^
Haha vi va helt galna ute i köket för en 30 min sen typ :P det var jag, Viktor, mamma, Erik, Eriks kompis Jonte och Fredrik som var där, å vi typ flummade helt galet mkt xD Men det va kul, Me love my family <3 :D
Men har huvudvärk nu igen!! Så jag ska ta en tablett å sen sova :-)
Puss å kram <3

/C

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Väldigt modigt av dig att gå ut med detta på bloggen. Imponerande :)



Tack för din röst!

2009-03-25 @ 23:14:10
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0